Harstad Havn har lansert ny profil og også logo. Her ser vi havnedirektør Anne Britt Bekken (t.v.) og forretningsutvikler Cecilia Heimlund Henningsen med et av havnens nye flagg.
- En merkedag for Harstad Havn. Endelig kan vi avsløre noe vi har jobbet med i lang tid, sier havnedirektør Anne Britt Bekken i anledning den nord-norske havnens lansering av ny profil og ny logo for havneselskapet.
Frem til nå har havnen brukt kommunevåpenet som logo.
- Vi anser det som strategisk viktig å etablere en egen logo for å styrke Harstad Havns identitet, gjennom en egen, helhetlig profil. Dette gjelder spesielt overfor det kommersielle markedet, men også overfor andre interessegrupper som eier, befolkning og den offentlige forvaltning, forteller Bekken.
Og hun fortsetter:
- I vår strategi sier vi at vi skal være gjenkjennelig og standardisert i vår profil og kommunikasjon i de ulike kanaler og flater. Våre kunder skal vite hvem vi er og hvem som er avsender når de er i kontakt med oss, sier havnedirektøren.
Les mer i Havnemagasinet her:
Comments